Sleva podle velikosti ňader: Čínská restaurace pod palbou kritiky
Slevový systém restaurace v Chang-čou v provincii Če-ťiang měl jednoduchá pravidla. Žena s podprsenkou velikosti A měla nárok na slevu pět procent, za košíček velikosti B byla sleva 15 procent, velikost C se postarala o 25 procent a tak dále. Nabídku navíc doprovázela názorná kresba ilustrující zvyšující se slevu úměrně bujnějšímu poprsí. Podle jedné z obyvatelekek se jedná o vulgární reklamu, navíc diskriminační vůči ženám. Společně s několika dalšími pobouřenými občany si stěžovala na radnici.
Tento krok zjevně zabral, protože reklama i speciální nabídka z restaurace zmizely - a to přesto, že reklamní akce měla úspěch. Jak uvedl manažer podniku Lan Šeng-kang, počet zákazníků stoupl o 20 procent a dívky byly hrdé, jak velkou slevu získaly.
Originální slevu pro ženy nabízel nedávno i podnik My Place Café & Bar v hotelu Hilton v japonské Ósace: ženy měly tím vyšší slevu, čím vyšší podpatky mají jejich lodičky. Minimální výška podpatků přitom byla pět centimetrů, ovšem čím vyšší, tím lepší pro peněženku návštěvnic - za pět centimetrů byla sleva deset procent, a s každými dalšími dvěma centimetry se zvyšovala o pět procent. Pokud zákaznice dokázala přijít na podpatcích vyšších než 15 centimetrů, dostala slevu 40 procent.
-
Zdroj textuČTK, Fox News
-
Zdroj fotografiíApple Daily