Jak vycvičit bezohledné přepravce: Geniální trik nizozemského e-shopu
Každému z nás už nejspíš někdy přišel balík, jehož obsah dopravce poničil nešetrným zacházením. Nizozemský obchod však objevil způsob, jak se takové bezohlednosti bránit
14.01.2017
- Vilém Koubek
Holandská společnost VanMoof by do roku 2020 ráda prodávala 90 % svých bicyklů prostřednictvím internetu. Její záměr však hatila bezohlednost dopravců, kteří s koly v krabicích zacházeli natolik nešetrně, že se k zákazníkům dostávala poškozená. Do americké pobočky firmy chodilo dokonce tolik poničených zásilek, že v jistém okamžiku obchod zcela zaplnily a prodejcům nezbylo než vadné zboží nabízet s velkými slevami.
Vedení společnosti proto přišlo s geniálně jednoduchým řešením: Na krabice s koly tiskne fotografie televizorů, jejichž křehkost budí v dopravcích respekt. A výsledek? Množství poškozených zásilek kleslo o 70–80 %.
-
Zdroj textu100+1 zahraniční zajímavost
-
Zdroj fotografiíVanMoof