Italská rodina dokázala naplnit celé letadlo a získala dovolenou pro 170 lidí
Aerolinky Wizz Air spustily reklamu nazvanou „Létající rodina“ v prosinci a lidem daly deset dní na to, aby se přihlásili, pokud dokážou přesvědčit 170 známých lidí k víkendovému leteckému výletu.
„S výsledkem jsme velmi spokojení, reklama byla od prvních chvil velice populární. Velký dík patří italským rodinám, které se s naší výzvou popasovaly,“ řekl mluvčí Wizz Air András Radó. Podle něj se do soutěže zapojilo přes 3 500 lidí, jen dvěma rodinám se ale podařilo zaplnit všech 170 sedadel.
TIP: Auto k zulíbání: Padesátihodinový polibek přinesl výherkyni nové auto
„Až do samého konce jsem nevěřila tomu, že bych mohla zvítězit. Jsem fanynka soutěží a několik jsem jich už v minulosti vyhrála. Sezvala jsem pár lidí, rozeslala pozvánky a všechny prosila, aby přesvědčili své příbuzné a přihlásili se. Totéž udělal můj 21letý syn a když mi poslední člověk hlásil, že už se do letadla nedostane, protože je plné, řekla jsem si: ‘Tak jsem to zvládla’,“ popsala Donaleková. Její skupinu proto nyní čeká třídenní pobyt v hotelu na řeckém ostrově Korfu.
-
Zdroj textu
-
Zdroj fotografií