Chodící reklama: Brazilec pronajal svou kůži reklamě
Prostřednictvím velmi nezvyklé reklamy se živí Brazilec Edson Aparecido Borim. Prodává totiž reklamní prostor na své kůži. Firem, které chtějí mít na hrudníku, rukou nebo zádech svérázného podnikatele vytetováno své logo nebo reklamní slogan, není málo. Edsonovu kůži zatím zdobí 49 nejrůznějších motivů.
Všechno prý začalo před zhruba deseti lety sázkou v baru, ale dnes je příjem z reklam jeho hlavním způsobem obživy. „Teď hledám firmu, která by stála o reklamní místo na mém čele. Musím si to ale dobře rozvážit a chci, aby šlo o opravdu dobrou smlouvu.“
TIP: Mistr kérka: Za svá tetování utratil Australan již téměř 2 miliony korun
Jaké podmínky nabízí Brazilec svým smluvním partnerům? Za měsíc prezentování reklamy inkasuje mezi 50–400 brazilských realů, což dělá zhruba 430–3 500 Kč. Cena závisí na velikosti tetování a jeho umístění.
Aby byla reklama na očích potenciálních klientů, prochází se Edson každý den ve svém domovském městě Tabani do pasu nahý. Není vázán konkrétním časem, ale měl by se ukazovat pravidelně. V případě, že firma neplatí, nemůže ji nahradit jiným klientem, a tak logo aspoň „přeškrtne“.
-
Zdroj textuG1, 100+1 zahraniční zajímavost
-
Zdroj fotografiíG1 | g1.globo.com